Silný motor V-Twin 1000 EFI
Dvouválcový V-Twin je jedním z největších motorů světa čtyřkolek. Se svým obrovským výkonem a vysokým točivým momentem dává čtyřkolce špičkovou dynamiku a mohutnou tažnou sílu. Elektronické vstřikování zaručuje spolehlivé starty, čisté spalování a nízkou spotřebu.
Prodloužený podvozek
Prodloužený rozvor poskytuje řidiči i spolujezdci dostatek místa na samostatných sedačkách, a zajišťuje lepší stabilitu při jízdě v kopcích. Nezávislé zavěšení všech kol, vysoká světlá výška a podvozek s velkými nájezdovými úhly zajišťuje vynikající prostupnost těžkým terénem. Dvojitá A-ramena, zavěšená v pouzdrech ze speciálního materiálu DuPont, zajišťují přesné řízení, lepší stabilitu a vysokou životnost.
Variabilní posilovač řízení se třemi režimy
Elektrický posilovač s variabilním účinkem a třemi volitelnými režimy výrazně zmenšuje síly v řízení. Posilovač zároveň funguje i jako tlumič úderů do řídítek. Když přední kolo narazí na kámen, díru nebo pařez, náraz vám nevyrazí řídítka z ruky, protože většinu energie nárazu pohltí posilovač.
Pohon 4x4 se dvěma diferenciály
Pohon 4x4 se dvěma elektricky uzamykatelnými diferenciály přináší optimální trakci ve všech podmínkách. V těžkém terénu nebo při rychlé jízdě umožňuje optimálně nakonfigurovat pohon, takže vás nic nezaskočí. Výsledkem je vynikající průchodnost terénem, příjemná jízda a snadné řízení.
Kotoučové brzdy na všech kolech
Čtyři brzdové kotouče s pancéřovanými hadičkami a integrovaným ovládáním vám dodají důvěru při jízdě s nákladem nebo při posouvání vašich jezdeckých schopností.
Moderní Full-LED osvětlení
Atraktivní přední LED-matrixové světlomety mají vynikající světelný výkon a zvyšují úroveň bezpečnosti čtyřkolky. Ve světlometech jsou zabudované přední LED blikače a světla pro denní svícení. LED technologie nabízejí vysokou spolehlivost a velký světelný výkon při nízkém odběru elektrické energie.
Dynamické zadní blikače
Nová moderní LED zadní světla nabízejí vyšší viditelnost, větší bezpečnost, a navíc jsou vybavena atraktivní dynamickou funkcí blikačů.
Nový TFT displej
Nový barevný TFT displej s automatickým přepínáním denního a nočního režimu přehledně zobrazuje rychlost jízdy, digitální otáčkoměr, stav paliva, zařazený pohon 2WD / 4WD, režim posilovače, zařazený převod, teplotu chladicí kapaliny a denní počítadlo kilometrů. Displej navíc nově disponuje také Bluetooth připojením k mobilnímu telefonu a možností nastavení upozornění na nastavenou rychlost.
Bohatá výbava již v základu
TGB Blade 1000 LTX MAX již v základu nabízí mimořádně bohatou výbavu. Nechybí třírežimový posilovač řízení, elegantní 14" hliníkové disky s barevnými akcenty, chrániče rukou, robustní přední nárazník, moderní kompozitní nosiče, sedadlo spolujezdce s opěrkou zad, madla pro spolujezdce, Full-LED osvětlení s dynamickými zadními blikači, 12V zásuvka, tažné zařízení a elektrický naviják 3000 lbs.
Motor
Typ: |
čtyřtaktní dvouválec SOHC do V, EFI |
Objem: |
997 cm3 |
Vrtání x zdvih: |
Ø 92 x 72.0 mm |
Kompresní poměr: |
10.2 : 1 |
Výkon: |
83 k (60,9kW) / 6750 ot/min. |
Chlazení: |
kapalinou + elektrický ventilátor |
Hnací systém
Pohon: |
2x4 / 4x4, elektricky přepínatelný |
Převodovka: |
automatická, CVT variátor se zpátečkou a polohou Parking, L/H/N/R/P, brzdění motorem |
Uzávěrka diferenciálu: |
na přední i zadní nápravě, elektrické ovládání |
EPS: |
elektrický posilovač řízení s variabilním účinkem a třemi režimy |
Podvozek
Zavěšení přední: |
nezávislé, dvojitá A-ramena |
Zavěšení zadní: |
nezávislé, dvojitá A-ramena |
Pérování přední: |
kapalinové tlumiče EVO + pětipolohově nastavitelné předpětí pružin |
Pérování zadní: |
kapalinové tlumiče EVO + pětipolohově nastavitelné předpětí pružin |
Brzdy přední: |
2x hydraulická kotoučová, Ø 230 mm |
Brzdy zadní: |
2x hydraulická kotoučová |
Pneumatiky přední: |
AT26 x 9 - 14 |
Pneumatiky zadní: |
AT26 x 11 - 14 |
Rozměry a hmotnosti
Celková délka: |
2330 mm |
Celková šířka: |
1200 mm |
Celková výška: |
1290 mm |
Světlá výška: |
260 mm vpředu / 290 mm vzadu |
Rozvor: |
1445 mm |
Provozní hmotnost: |
451 kg |
Palivová nádrž: |
23 l |
Přístroje a osvětlení
Displej: |
TFT digitální displej s funkcemi: otáčkoměr, rychloměr, maximální dosažené otáčky motoru, maximální dosažená rychlost, průměrná rychlost, 2 denní počítadla ujeté vzdálenosti, počítadlo celkově ujeté vzdálenosti, denní počítadlo najetých motohodin, celkové počítadlo najetých motohodin, palivoměr, zobrazení režimu posilovače, diagnostické a poruchové kódy, hodiny |
Kontrolky: |
pohon 4x4, zařazený převod, přehřátí motoru, motorový olej, ukazatele směru, osvětlení |
Osvětlení: |
Full LED matrix přední světlomety, LED světla pro denní svícení, LED blikače, EVO LED zadní světla |
Výbava
Homologované tažné zařízení, elektrické přepínání pohonu 2x4/4x4 se dvěma uzamykatelnými diferenciály, třírežimový posilovač řízení s variabilním účinkem, špičkové tlumiče EVO, pancéřované brzdové hadičky, atraktivní 14palcové hliníkové disky, značkové pneumatiky Maxxis Bighorn, chrániče rukou, robustní přední a zadní rám, kompozitové nosiče zavazadel vpředu i vzadu, samostatné sedadlo pro spolujezdce s opěrkou zad a madly, opěrky nohou pro spolujezdce, vodotěsný naviják 3000lbs, 12V zásuvka, Full-LED osvětlení
Legislativa a schválení
Homologace pro silniční provoz: |
ano, T3b - řidičské oprávnění skupiny B (automobil) |
Registrační značka (SPZ) |
v ceně (spolu se čtyřkolkou získáte čistopis Technického průkazu) |
Poznámka
Fotografie a vyobrazení čtyřkolky nemusí přesně odpovídat provedení pro český trh. Dovozce si vyhrazuje právo na změnu cen a specifikací bez předchozího upozornění.
Návod k obsluze (CZ)
Náhradní díly
ND plasty/polepy