Silný motor V-Twin 1000 EFI
Dvouválcový V-Twin je jedním z největších motorů světa čtyřkolek. Díky obrovskému výkonu a vysokému točivému momentu dává čtyřkolce vynikající dynamiku a mohutnou tažnou sílu. Elektronické vstřikování paliva zaručuje spolehlivé starty, čisté spalování a nízkou spotřebu. Zcela nová automatická převodovka s vysoce účinnou motorovou brzdou má zesílenou konstrukci a japonské komponenty.
Prodloužený podvozek
Robustní podvozek má zvětšený přední nájezdový úhel a vyšší světlou výšku vzadu. Moderní nezávislé zavěšení všech kol umožňuje vynikající prostupnost těžkým terénem a přesvědčuje i ve vysokých rychlostech. A-ramena jsou nově zavěšená v pouzdrech ze speciálního materiálu od firmy DuPont, který zajišťuje přesné vedení, lepší stabilitu a vyšší životnost. Dlouhý rozvor poskytuje dostatek místa řidiči i spolujezdci a zajišťuje větší stabilitu v prudkých kopcích.
Variabilní posilovač řízení se třemi režimy
Elektrický posilovač s variabilním účinkem a třemi volitelnými režimy podstatně zmenšuje síly v řízení. Posilovač ale funguje i jako tlumič rázů do řídítek. Když přední kolo narazí na kámen, díru nebo pařez, náraz vám nevyrazí řídítka z ruky, protože většinu energie nárazu pohltí posilovač.
Pohon 4x4 se dvěma diferenciály
Pohon 4x4 se dvěma elektricky uzamykatelnými diferenciály přináší skvělou prostupnost terénem. V těžkém terénu oceníte elektrické uzávěrky diferenciálů a elektrické připojování pohonu 2x4 / 4x4. Díky tomu se Blade 1000 příjemně řídí a umožňuje ideálně nakonfigurovat pohon pro každý terén a každou situaci. Výsledkem je špičková trakce, vynikající průchodnost terénem, příjemná jízda a snadné řízení.
Kotoučové brzdy na všech kolech
Účinný čtyřkotoučový brzdový systém s velkými vrtanými kotouči a pancéřovanými brzdovými hadičkami vám dodá důvěru při posouvání vašich jezdeckých schopností nebo při jízdě s nákladem.
Moderní Full-LED osvětlení
Vysoce svítivé LED Matrixové světlomety dominují celému stroji. Ve světlometech jsou zabudované přední LED blikače a světla pro denní svícení. Také veškeré další osvětlení včetně brzdových světel a zadních blikačů je kompletně osazené inovativní LED technologií, která nabízí vynikající světelný výkon při nízkém odběru elektrické energie.
Multifunkční LCD displej
Multifunkční LCD displej poskytuje všechny důležité informace - digitální otáčkoměr, digitální rychloměr, nejvyšší dosažené otáčky, nejvyšší dosažená rychlost, průměrná rychlost, 2 denní počítadla ujeté vzdálenosti, celkově ujetou vzdálenost, počítadlo najetých motohodin, palivoměr, zobrazování diagnostických a poruchových kódů, hodiny.
Bohatá výbava jižv základu
TGB Blade 1000 LTX nabízí už v základu mimořádně bohatou výbavu. Nechybí elektrický posilovač řízení, elegantní 14" hliníkové disky, chrániče rukou, robustní přední nárazník, moderní kompozitní nosiče, pohodlné sedadlo spolujezdce s opěrkou zad, opěrky nohou pro spolujezdce, Full-LED osvětlení, 12V zásuvka, tažné zařízení a elektrický naviják 3000 lbs.
Motor
Typ: |
čtyřtaktní dvouválec SOHC do V, EFI |
Objem: |
997 cm3 |
Vrtání x zdvih: |
Ø 92 x 72.0 mm |
Kompresní poměr: |
10.2 : 1 |
Výkon: |
83 k (60,9kW) / 6750 ot/min. |
Chlazení: |
kapalinou + elektrický ventilátor |
Hnací systém
Pohon: |
2x4 / 4x4, elektricky přepínatelný |
Převodovka: |
automatická, CVT variátor se zpátečkou a polohou Parking, L/H/N/R/P, brzdění motorem |
Uzávěrka diferenciálu: |
na přední i zadní nápravě, elektrické ovládání |
EPS: |
elektrický posilovač řízení s variabilním účinkem a třemi režimy |
Podvozek
Zavěšení přední: |
nezávislé, dvojitá A-ramena |
Zavěšení zadní: |
nezávislé, dvojitá A-ramena |
Pérování přední: |
kapalinové tlumiče EVO + pětipolohově nastavitelné předpětí pružin |
Pérování zadní: |
kapalinové tlumiče EVO + pětipolohově nastavitelné předpětí pružin |
Brzdy přední: |
2x hydraulická kotoučová, Ø 230 mm |
Brzdy zadní: |
2x hydraulická kotoučová |
Pneumatiky přední: |
AT26 x 9 - 14 |
Pneumatiky zadní: |
AT26 x 11 - 14 |
Rozměry a hmotnosti
Celková délka: |
2330 mm |
Celková šířka: |
1200 mm |
Celková výška: |
1290 mm |
Světlá výška: |
260 mm vpředu / 290 mm vzadu |
Rozvor: |
1445 mm |
Provozní hmotnost: |
451 kg |
Palivová nádrž: |
23 l |
Přístroje a osvětlení
Displej: |
Digitální multifunkční displej s funkcemi: otáčkoměr, rychloměr, maximální dosažené otáčky motoru, maximální dosažená rychlost, průměrná rychlost, 2 denní počítadla ujeté vzdálenosti, počítadlo celkově ujeté vzdálenosti, denní počítadlo najetých motohodin, celkové počítadlo najetých motohodin, palivoměr, zobrazení režimu posilovače, diagnostické a poruchové kódy, hodiny |
Kontrolky: |
pohon 4x4, zařazený převod, přehřátí motoru, motorový olej, ukazatele směru, osvětlení |
Osvětlení: |
Full LED matrix přední světlomety, LED světla pro denní svícení, LED blikače, LED zadní světla |
Výbava
Homologované tažné zařízení, elektrické přepínání pohonu 2x4/4x4 se dvěma uzamykatelnými diferenciály (L7e), třírežimový posilovač řízení s variabilním účinkem, špičkové tlumiče EVO, pancéřované brzdové hadičky, atraktivní 14palcové hliníkové disky, značkové pneumatiky Maxxis Bighorn, chrániče rukou, robustní přední rám, kompozitové nosiče zavazadel vpředu i vzadu, samostatné sedadlo pro spolujezdce s opěrkou zad a madly, opěrky nohou pro spolujezdce, vodotěsný naviják 3000lbs, 12V zásuvka, Full-LED osvětlení
Legislativa a schválení
Homologace pro silniční provoz: |
ano (řidičské oprávnění skupiny B - automobil) T3b / L7e (Euro5) |
Registrační značka (SPZ) |
v ceně (spolu se čtyřkolkou získáte čistopis Technického průkazu) |
Poznámka
Fotografie a vyobrazení čtyřkolky nemusí přesně odpovídat provedení pro český trh. Dovozce si vyhrazuje právo na změnu cen a specifikací bez předchozího upozornění.

Návod k obsluze (CZ)

Náhradní díly

ND plasty/polepy